Ogie Alcasid Nandito Ako

Nandito Ako a 1997 album by Thala. 82574 views added to favorites 1356 times.


Pin On Vlog

7302016 Nandito Ako chords by Ogie Alcasid.

Ogie alcasid nandito ako. Get access to All the Classics unlimited free songs free movies latest music videos online radio new TV shows and much more at Hungama. Ogie Alcasid reached gold record status while his debut single Nandito Ako I Am Here was awarded Song of the Year by local radio station Magic 899. Cm Bm B Em D A Kung sakaling iwanan ka niya G Huwag kang mag-alala D May nagmamahal sayo G Nandito ako.

Chorus 2 Ab Cm Db Eb Nandito ako umiibig sayo Ab Cm Bbm-5 Kahit na nagdudurugo ang puso. Listen Nandito Ako mp3 songs free online by Ogie Alcasid. Ogie Alcasid - Nandito ako Drinky Winky Friday.

He has since released 18 albums. Download Nandito Ako on Hungama Music app. Nandito Ako may refer to.

1 contributor total last edit on Jul 30 2016. Download Nandito Ako mp3 song from All the Classics. Vinyl 7 Ogie Alcasid - Nandito Ako 1989 Vinyl Discogs.

Alam mo bang matagal na kitang iniibig. The title track in the album was originally performed by Ogie Alcasid. Nandito Ako chords by Ogie Alcasid with chords drawings easy version 12 key variations and much more.

1042019 Chorus 1 G Bm C D Nandito ako umiibig sayo G Bm Am-5 Kahit na nagdudurugo ang puso. Nandito Ako litI Am Here is a compilation album by Mexican singer Thala released on 28 January 1997 by EMI Latin and OctoArts EMIThe album was released exclusively in the Philippines where she gained a following after the success of the soap opera Marimar in the country. 7252017 Matagal na akong naghihintay Ngunit mayron kang ibang minamahal Kung kayat akoy di mo pinapansin Ngunit ganon pa man nais kong malaman mo Ang puso kong itoy para lang sa yo Nandito ako umiibig sa iyo Kahit na nagdurugo ang puso Kung sakaling iwanan ka niya Huwag kang mag-alala May nagmamahal sa iyo Nandito ako Kung ako ay iyong iibigin Di kailangan ang mangamba Pagkat ako.

3 years ago 40 views. Mayron akong nais malaman Maaari bang magtanong. Matagal na akong naghihintay Ngunit mayron kang ibang minamahal Kung kayat ako.

Listen to free mp3 songs music and earn Hungama. Listen to Nandito Ako by Ogie Alcasid 1217 Shazams featuring on OPM Crooner Essentials Apple Music playlist. Kung kayat akoy di mo pinapansin Ngunit ganon pa man nais kong malaman mo Ang puso kong itoy para lang sa yo Nandito ako umiibig sa iyo Kahit na nagdurugo ang puso Kung sakaling iwanan ka niya Huwag kang mag-alala May nagmamahal sa iyo Nandito ako Kung ako ay iyong iibigin Di kailangan ang mangamba Pagkat ako ay para mong alipin Sa iyo.

View credits reviews tracks and shop for the 1989 Vinyl release of Nandito Ako on Discogs. Nandito ako umiibig sa iyo Kahit na nagdurugo ang puso Kung sakaling iwanan ka niya Huwag kang mag-alala May nagmamahal sa iyo Nandito ako Nandito ako umiibig sa iyo Kahit na nagdurugo ang puso Kung sakaling iwanan ka niya Huwag kang mag-alala May nagmamahal sa iyo Nandito ako Nandito ako. G Bm C D7 Nandito ako.

Watch the video for Nandito Ako from Ogie Alcasids OA Sa Hits Live for free and see the artwork lyrics and similar artists. Nandito ako umiibig sa iyo Kahit na nagdurugo ang puso Kung sakaling iwanan ka niya Huwag kang mag-alala May nagmamahal sa iyo Nandito ako Kung ako ay iyong iibigin Di kailangan ang mangamba Pagkat ako ay para mong alipin Sa iyo lang wala ng iba Ngunit mayron ka ng ibang minamahal Kung kayat akoy di o pinapansin Ngunit ganon pa man nais. Text is available under the Creative Commons.

OctoArts International - ORI45-092 Format. Song a Filipino song by Ogie Alcasid This page was last edited on 11 January 2019 at 0903 UTC. Nandito Ako a television mini-series in the Philippines Nandito Ako.


Pin By Emily Atule On Music Lyrics Ako Songs


Jamming Night Ikaw Sana Feats Mj Vlog 62 Vlogging Songs Singing


Tiktok Challenge Nandito Ako By Ogie Alcasid Ako Challenges Songs


LihatTutupKomentar