Nabilanggo Ako

43 ako nadumoloong ug wala ako ninyo pasak-a ako hubo ug wala ako ninyo bistihi ako masakiton ug binilanggo ug wala ako ninyo duawa 44 Ug motubag usab sila nga manag-ingon Ginoo kanus-a ba kami makakita kanimo nga gigutom o giuhaw o nadumoloong o hubo o masakiton o binilanggo ug nga wala ikaw namo alagari. 9 Maoy akong pag-ampo nga.


1

Akoy nagkasakit at akoy inyong dinalaw.

Nabilanggo ako. 38 Kailan ka namin nakitang isang dayuhan at pinatuloy ka o kayay hubad at dinamitan ka. Read Bilanggo from the story Kwaderno Ni Kuya_Ian Spoken Word Poetry Dagli atbp by Kuya_Ian Kuya Ian with 1294 reads. Make strumming patterns to the song using the editor.

Panginoon kailan ka namin nakitang nagutom at pinakain ka namin o nauhaw at binigyan ng maiinom. 7212017 The Lyrics for Pasko Sa Binilanggo by Max Surban have been translated into 1 languages. Nagmasakiton ako ug inyo ako nga giduaw.

Gusto ko nang matulog bukas ipagpapatuloy ko na lang. Hubo ako ug inyo ako nga gibistihan. Gusto ko nang lumuha ng dugo para uloy gumaan.

Contextual translation of nabilanggo. Init ug ulan gi-antos ko kining tanan Wa mo tagda kay wa ka man nahigugma. Read Dahil Nabilanggo ako from the story Bampira Kagatin Mo Ako.

Nagamando ako sa tanan nga anaa sa kangitngit sa pagpatuhop sa kahayag. F B Kini badlis sa kapalaran. Gikan sa presohan Miuli ko sa akong Ginikanan Niini karung pasko Ako nahibulong kaayo Kay si tatayg nanay Sila wa man diay malipay Ako sila nga giingnan Kung nganu ba Unsay hinungdan Matod pa ni nanay Dako gayud Among pagmahay Niining imong Pagpuga Kaming.

Kaninyo si Aristarco nga akong kaubang binilanggo ingon man si Marcos ang ig-agaw ni Bernabe. By sayuriMa Yuri with 65 reads. Got hold of some of the lyrics of Nabilanggo Ako a Visayan song Roberto Petines from Manila learned in the early 60s from drinking buddies in the Visayas.

John Roa Kapayapaan sa sarili kailan ko pa ba matatagpuan. Create and get 5 IQ. 39 Kailan ka namin nakitang nagkasakit o nabilanggo at.

MyMemory Worlds Largest Translation Memory. From Cebuano into Chamorro. 12182017 B Bisan magbasol man ako.

Akoy nabilanggo at akoy inyong pinuntahan 37 Pagkatapos ay itatanong sa kanya ng mga matuwid Panginoon kailan ka namin nakitang gutom at ikay pinakain o kayay uhaw at aming pinainom. Islan ang lenguahe sang site. Nabilanggo ako at ako ay inyong pinuntahan.

Mag-log In opens new window. E Sa gikauban ko pa B Ang mahal nakong ginikanan Inig abot sa Pasko E malipayon masadya ang tanan Karon ay wala na A ang Pasko ko ay kagul-anan E ako karon ani-a na B E sa mabugnaw nga bilanggo-an E Nabilanggo ako B sa kaso nga sanglit lamang Naapil sa Barkada E sa salang way. Nabilanggo Ako I Was Imprisoned Nabilanggo ako sa gugma mo Tul-tuli ako ngadto sa dalan Nga walay kalisdanan.

37 Sasagot naman ang mga matuwid sa kaniya. Galamiton ini sa pag-research sa mga publikasyon sa sarisari nga lenguahe nga ginhimo sang mga Saksi ni Jehova. 8 Nasayod ang Dios nga ang tim-os kong pagbati alang kaninyong tanan gikan gayod sa kasingkasing ni Cristo Jesus.

Nan unsay atong buhaton ni Jesus nga gitawag og Kristo. Giuhaw ako ug inyo ako nga gipainom. There is no strumming pattern for this song yet.

Each strumming once added will be. Kay nakig-ambit man kamong tanan niining pribilihiyo nga gihatag sa Dios kanako dili lamang karon nga nabilanggo ako kondili samtang gawasnon pa ako sa pagpanalipod ug sa pagpalambo sa buluhaton sa ebanghelyo. Examples translated by humans.

Gisultihan na kamo bahin kaniyanga inyo siyang abiabihon kon mahianha siya diha 11 Nangomusta usab si Jesus nga gianggaag Justo. Nagamando ako sa tanan nga nangatulog sa pagbangon. Kay gigutom ako ug inyo ako nga gipakaon.

39 At kailan ka namin nakitang maysakit o. Tungod sa akong gugma kanimo ug sa imong kaliwatan karon sa akong kauglingong gahum ako nagamando sa tanan nga nabilanggo sa paggawas. Amo ini ang awtorisado nga Web site sang mga Saksi ni Jehova.

Nabilanggo ako ug miadto kamo kanako Mat. Chorus E Merry Christmas na lang B Sa akong mga minahal F Sa akong mga kahigalaan B Sa malipayong pinuy-anan E Ako may nag-antus B Wa magpaabot nga kaloy-an F I-ampo lamang ninyo ako B F Ug Merry Christmas na lang Verse B Merry Christmas na lang F Sa mga tawong way kasing-kasing Sa nagduot kanako B F Aron ako. Araw-araw na lang ang pag-aalala parang wala na siyang katapusan Dumudugo ng luha ang mga mata pag ang pusoy sugatan.

Press the add strumming button. Ako mao ang imong Dios nga tungod ug alang kanimo nahimong imong anak. 38 Kailan ka namin nakitang naging taga-ibang bayan at pinatuloy ka o naging hubad at dinamitan ka namin.

9302017 Pasko sa Usa Ka Binilanggo with LyricsSa nakauban ko paAng mahal nakong ginikananInig abot sa paskoMalipayon masadya ang tananKaron ay wala naAng Pasko ko. Nadumoloong ako ug ginahangup ninyo ang pagpasaka kanako.


Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcr 0sp0e29mr0bsrssfmk4xadrp3n61clftfl0svly Usqp Cau


Filipos 1 Audio Tagalog Bible Youtube Bible Tagalog Audio


Habang May Buhay May Pag Asa Tagalog Quotes Tagalog Quotes Hugot Funny Patama Quotes


Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcqksm7sdik4d1bzi9jgjpw7qqfpou Ou 6yod8alblonutmomvv Usqp Cau


3


LihatTutupKomentar